نظر کاربران در مورد مهاجرت به کانادا
نوشته شده توسط : aplo

سوال اصلی: داستان های منفی زیادی در مورد افرادی که به کانادا مهاجرت کردند و اقامت کانادا را گرفته اند وجود دارد؛ آیا تجربه و داستان مثبتی وجود دارد؟ آیا واقعا مهاجرت به کانادا ارزش دارد؟

در این مقاله نظرات کاربران مختلف در رابطه با مهاجرت به کانادا را گردآوری کرده ایم تا پیش از مهاجرت، نظرات مثبت و منفی افرادی که با موقعیت های شغلی و یا تحصیلی متفاوت به کانادا رفته اند را ببینید.

تجربه های مثبت مهاجرت به کانادا

۱- مهسا، مدیر عامل یک شرکت در تورنتو

بله مهاجرت به کانادا واقعا ارزشمند است! من به چند نکته در این زمینه اشاره می کنم:

اول: سیستم آموزشی کانادا

کانادا برای آموزش، ارزش بسیار بالایی قائل است. دولت کانادا سالانه هزینه های زیادی را برای ارتقای سطح علمی شهروندانش پرداخت می کند. در اینجا اکثر مردم با سواد و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

دوم: استقبال از مهاجران

کانادا مدت هاست که متوجه مزایایی که مهاجران برایش به ارمغان می آورند، شده است. سیاست های مهاجرت به کانادا معقول و منصفانه است و به هر کسی که واقعا مایل به داشتن یک زندگی موفق در کاناداست، فرصت خوبی برای دستیابی به اهدافش می دهد.

سوم: مراقبت های بهداشتی

خدمات درمانی در کانادا رایگان است و با هزینه های دولت تامین می شود.

چهارم: فرهنگ مختلف کانادا

موج مهاجرت از کشورهای مختلف به کانادا باعث چند فرهنگی بودن این کشور شده است. همینطور غذاهای خوشمزه ای در کانادا وجود دارد که مربوط به حضور کشورهای مختلف است.

 

۲- علی، راننده ترانزیت بوده و به کشورهای مختلفی سفر کرده است.

به نظر من گزینه های بهتری هم وجود دارد. خواهر و برادر من در کانادا زندگی می کنند و من چندین بار به این کشور سفر کرده ام. کانادا واقعا زیباست اما مکان های بهتری هم وجود دارد. مثلا مهاجرت به کشورهای حوزه شنگن این امکان را به شما می دهد که به همه کشورهای این محدوده آزادانه سفر کنید و فقط محدود به یک کشور نباشید. من عاشق اروپا هستم!


۳- حسن، از سال ۲۰۰۰ در کبک زندگی می کند.

اگر تحمل هوای سرد را ندارید اصلا به فکر مهاجرت به کشور کانادا نباشید. در بیشتر شهرهای کانادا از اواخر اکتبر برف و دمای زیر صفر درجه را تجربه می کنید. کانادایی ها با این هوا مشکلی ندارند و کاملا به آن عادت کرده اند ولی من بعد از این هم سال به این سرما عادت نکردم!


۴- مریم از ادمونتون کانادا 

مهاجرت کردن برای یک سری از مردم ارزش دارد. اگر در ایران درآمد کمی دارید و نمی توانید راحت زندگی کنید، به کانادا مهاجرت کنید. در حال حاضر و با این شرایط در کشور ایران، تلاش مردم برای زندگی راحت و آینده خوب، بی فایده است؛ بهترین راه مهاجرت است. حداقل اینجا حتی اگر کارگر ساده یک سوپر مارکت باشید، براحتی زندگی می کنید و حقوق شهروندی خوبی دارید. اقتصاد کانادا همیشه در حال رشد است.


۵- پدرام، استادیار دانشگاه آلبرتا

این یک سوال فردی است و به شرایط و طرز فکر هر شخصی بستگی دارد. کانادا کشور بسیار بزرگی است و انتخاب اینکه در کدام شهر قصد زندگی و ماندن دارید، بسیار مهم است.

 ادامه نظرات کاربران در رابطه با مهاجرت به کانادا را در سایت دفتر مهاجرتی اپلو مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: